باسکول های جاده ای مرکب داخل زمین ٥٠ و ٦٠و ١٢٠ تن
ترازوی محک - ترازو
ترازوی محک
درباره وبلاگ


با ایجاد وبلاگ ترازو محک تلاش کرده ایم تا خریداران ترازو را بیشتر با انواع ترازوهای محک آشنا سازیم . شماره تماس شرکت : 66919620-021|66919619 -021 | 33124701 -021
نويسندگان

باسکول جاده ای مرکب داخل زمین ٥٠ تن ساخت مهندسان ایرانی کارخانه ی توزین الکتریک می باشد از مشخصات قابل به ذکر این دستگاه دارا بودن بدنه ی مستحکم و مقاوم می باشد که موجب محافظت از لودسل باسکول در برابر ضربه و فشارهای وارده می شود باسکول ٥٠ تنی معرفی شده دارای ٤ لودسل ٣٠ تنی می باشد که هر کدام دارای کلاس دقت حداقل C٣ الی C٦ تجاری هستند 

باسکول جاده ای معرفی شده همواره در طول توزین دقیق بوده و زمان نصب نیاز به کمترین گود برداری ( ٦٥ سانت ) را دارد کارشناسان ناظر در تمام مدت نصب موظفند بر تمامی مراحل نظارت داشته و از صحت انجام کار اطمینان خاطر را کسب نمایند .

باسکول جاده ای مرکب داخل زمین ٦٠ تن با استفاده از قالب ها ی دقیق ، بهترین قطعات و به روز ترین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است و به دلیل دارا بودن بدنه ی مقاوم و مستحکم در کارخانجات صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد .

از قابلیت های باسکول جاده ای معرفی شده استفاده از قالب های دقیق ، استفاده از سیستم های آب شیرکن به منظور ترکیب بتن ، به کار بردن لاستیک های مخصوص به منظور جلوگیری از ریزش گل و لای به داخل باسکول ، عدم تاثیر گرما و سرما بر عملکرد باسکول و ... می باشد .

زمان نصب باسکول ٦٠ تنی بر روی زمین با در نظر گرفتن اجرای فونداسیون ظرف مدت ٣ روز به طول می انجامد و در تمام مدت نصب کارشناسان ناظر موظفند در محل نصب حضور داشته و بر تمامی مراحل نصب نظارت داشته باشند .

باسکول جاده ای مرکب داخل زمین ١٢٠ تن دارای بدنه بسیار مقاوم و مستحکم می باشد که از لود سل ها در برابر ضربه و فشار های وارده محافظت میکند تعداد لودسل ها ی به کار رفته در باسکول جاده ای معرفی شده ١٠ عدد هر کدام با ظرفیت ٣٠ تن از نوع PR٦٢٢١/C٣-C٦ ساخت کارخانه Sartorius آلمان به همراه مقره های نگه دارنده ی بالا و پایین می باشد .

استفاده از میلگرد های مرغوب در ساخت باسکول موجب افزایش مقاومت پلاتفرم باسکول می شود و همچنین استفاده از لاستیک های مخصوص از ریزش گل و لای به داخل باسکول جلوگیری می کند .

نصب باسکول ١٢٠ تن با در نظر گرفتن اجرای فونداسیون با حضور ناظران ٣ روز به طول می انجامد .




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: